سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی آتش‌نشانان داوطلب در زاهدان آغاز شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با اشاره به آغاز نام‌نویسی از آتش‌نشانان داوطلب گفت: در راستای ترویج فرهنگ عمومی و ایمنی شهروندان زاهدانی، این سازمان اقدام به جذب آتش‌نشان داوطلب کرده است.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ابراهیم شهریاری گفت: پیرو برگزاری نشست با استاندار سیستان و بلوچستان و با توجه به‌ تاکید ایشان بر لزوم آموزش ایمنی شهروندی، سازمان آتش نشانی زاهدان نیز در راستای بهره‌گیری از توان نیروهای مردمی در حوادث احتمالی، تصمیم به آموزش و بهره‌گیری از ظرفیت آتش‌نشانان داوطلب گرفته است.

او گفت هدف اصلی این طرح این است که هر خانواده یک آتش‌نشان داوطلب داشته باشد تا در مواقع لازم بتوانند به عنوان مکمل و پشتیبانی کننده امدادرسانی و نجات‌دهنده جان و مال مردم در حوادث گوناگون و نیز در دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش‌نشانان داوطلب می‌توانند با فراگیری آموزش‌های عمومی و تخصصی آتش‌نشانی، موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شوند و به منظور ارتقای سطح فرهنگ و معلومات ایمنی شهروندان در تمامی محلات سطح شهر زاهدان حضوری فعال داشته و با برگزاری کلاس‌های آموزش شهروندی در اماکن عمومی از جمله سرای محلات، اماکن مذهبی و فرهنگی، مراکز آموزشی و... در کاهش مخاطرات آتش سوزی‌ها و حوادث گوناگون نقش به سزایی داشته باشند.

او گفت: علاقمندان به گذراندن دوره‌های آموزشی آتش‌نشان داوطلب می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان آتش‌نشانی زاهدان واقع در بلوار شهید مزاری،میدان شهید فهمیده، نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.