سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۱۴۲ هزار کردستانی در طرح نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه وشهرسازی کردستان گفت: ۱۴۲ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که شهرستان سنندج با ۴۵ هزار نفر بیشترین تعداد ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.

مصطفی رضایی گفت: سهم استان بر اساس برنامه ابلاغی ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد است و این در حالی است که تاکنون بیش از ۱۴۲ هزار نفر کردستانی در این طرح ثبت نام کرده اند.

معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه وشهرسازی کردستان گفت: شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان ۲۲ هزار واحد اختصاص یافته که تاکنون ۴۵ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گفته او در شهرستان سقز ۲۵ هزار نفر، شهرستان قروه ۱۵ هزار نفر، کامیاران ۱۲ هزار، مریوان ۱۱ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

رضاییی می‌گوید: در مجموع از ثبت نامی‌های مراحل اولیه که تایید نهایی شده‌اند تاکنون ۷هزار و۴۷۰ نفر واریز وجه انجام دادند که از این تعداد هم تاکنون برای ۱۰ هرار و ۵۵۶ نفر زمین تامین شده است.

معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه وشهرسازی کردستان گفت: اجرای کامل برنامه ابلاغی در راستای تامین مسکن از جمله اولویت‌های هدف گذاری شده برای امسال است وبا توجه به کمبود شدید زمین در تعدادی از شهر‌های استان، تلاش می‌شود برنامه طرح تولید مسکن در استان با جدیت به سرانجام برسد.

او به اجرای طرح حمایت خانواده به خانوار‌های بالای سه فرزند اشاره کرد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور آغاز شده و متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن. در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.