سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بالغ بر ۲۲۴ هزار میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در مرودشت

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی مرودشت از جذب ۲۲۴ هزار و ۷۳۷ میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.

منصور امیریان گفت: با جذب این تسهیلات ۹۲ دستگاه تراکتور ۱۲ دستگاه کمباین و ۴۴ عدد انواع ادوات و دنباله بند‌ها خریداری و به ناوگان مکانیزاسیون این شهرستان افزوده شده است.

او گفت: با پیگیری‌های انجام شده و استقبال بهره برداران مبلغ جذب شده بیش از مبلغ تخصیصی است.

امیریان گفت: این اعتبارات ازطریق معرفی متقاضیان به بانک کشاورزی با بهره ۱۵ درصد از محل خط اعتباری مکانیزاسیون و از منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

به گفته امیریان، منابع خط اعتباری با مدیریت بانک کشاورزی برای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون ادوات کشاورزی و افزایش درجه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شده است.

این مقام مسئول گفت: ارتقاء ضریب و درجه مکانیزاسیون بخش کشاورزی علاوه بر کاهش هزینه تولید و اقتصادی کردن کشاورزی باعث افزایش تولید و بهره‌وری کشاورزی، انجام به موقع عملیات کشاورزی و تسریع در مراحل کشاورزی و پایین آمدن هزینه کارگری می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی مرودشت گفت: این شهرستان با تعداد ۵۲۶۰ دستگاه تراکتور، (۱۷ درصد تراکتور‌های فارس) و ۱۸۰۰ دستگاه کمباین (۵۱ درصد کمباین استان فارس) بیشترین ضریب مکانیزاسیون در فارس را داراست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.