سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و۸۹۰ واحد از پروژه‌های مسکن مهر به نهضت ملی مسکن تبدیل خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تبدیل شدن ۱۸۹۰ واحد از پروژه‌های نیمه تمام فاقد متقاضی مسکن مهر استان به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد

قاسم قاسمی گفت :  نسل آینده ما باید امنیت مسکن داشته باشند و این وظیفه ما را دو چندان خواهد کرد و باید تلاش را چند برابر کنیم که در تمامی جبهه‌های نهضت ملی مسکن، استان برتر باشیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی  گفت: امروزه واقعیت بسیار مهم بحث مسکن این است که مردم مسکن میخواهند و موضوع نهضت ملی مسکن در دستور کار کشور و این اداره کل قرار گرفته است.

قاسمی گفت : در بحث واگذاری زمین به گروه‌های ساخت، تاکنون ۱۱۷ نفر از متقاضیان در حال انعقاد قرارداد هستیم که نیاز است فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

او گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی و کمک به شهرداری ها، نیاز است اسناد و مدارکی که جهت انجام مراحل مناقصه ضرورت دارد سریع‌تر به دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان ارسال گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار داشت: در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که تامین زمین صورت گرفته است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان متولی کار به زودی کار را شروع خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.