سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به اسرائیل

ترور احتمالی یحیی السنوار دروازه‌های جهنم را به روی رژیم صهیونیستی خواهد گشود

حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه در خصوص تهدید رژیم اشغالگر به ترور یحیی السنوار هشدار دادند.

خالد البطش از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی در تجمع هزاران فلسطینی در نوار غزه برای اعلام حمایت از رهبران مقاومت به ویژه یحیی السنوار علیه تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت که تهدید رژیم اشغالگر به ترور یحیی السنوار یا هر یک از رهبران مقاومت، اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.

وی به رژیم اشغالگر هشدار داد که ترور «بهاء ابوالعطاء» نبرد صیحة الفجر (فریاد سحرگاه) را در پی داشت و هنگامی که «احمد الجعبری» ترور شد رژیم صهیونیستی با عملیات ۱۸ روزه مواجه شد. البطش هشدار داد که تهدید به ترور ابو ابراهیم یحیی السنوار با عملیات و پاسخی مواجه خواهد شد که عملیات‌ها و نبرد‌های گذشته تصویر کوچکی از آن خواهد بود.

وی گفت: ما به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم که ترور هر یک از رهبران مقاومت و فرماندهان گردان‌های القدس و گردان‌های قسام یا هر یک از رهبران مقاومت و در رأس آن‌ها یحیی النسوار به معنای این است که دروازه‌های جهنم را به روی خود گشوده اید. نبردی که در پاسخ به این ترور احتمالی شکل خواهد گرفت، داخلی و محصور به نوار غزه نخواهد بود بلکه نبردی فراگیر در همه عرصه‌ها خواهد بود چرا که یحیی السنوار یک فرمانده ملی، عربی و اسلامی بزرگ به شمار می‌رود و همه نیرو‌های محور مقاومت ابو ابراهیم (السنوار) را رهبر خود می‌دانند. ما هشدار می‌دهیم که ترور احتمالی ابوابراهیم به معنای تعرض به ائتلاف القدس و محور مقاومت خواهد بود.

البطش به رژیم اشغالگر هشدار داد که خون رهبران مقاومت هرگز بخشی از معادله انتخاباتی و فرآیند سیاسی رژیم اشغالگر بین نتانیاهو، نفتالی و بنی گانتس نخواهد بود بلکه به لعن و نفرین علیه رژیم صهیونیستی و دولت عبری تبدیل خواهد شد و هر گونه تعرض به جان یحیی السنوار به معنای فعال شدن آتشفشان خشم ملی فلسطین در مقابل دشمن خواهد بود و رژیم اشغالگر بهای سنگین هر گونه ماجراجویی با هدف ترور رهبران مقاومت فلسطین و در رأس آن‌ها یحیی السنوار را خواهد پرداخت.

این عضو ارشد جهاد اسلامی تأکید کرد: ما به رژیم اشغالگر می‌گوییم عاقلانه رفتار کرده و به صورت جدی در محاسبات خود تجدید نظر کند. رژیم اشغالگر باید تجاوز علیه مسجد الاقصی و فلسطینی‌ها در کرانه باختری و غزه و شهرک سازی‌ها را متوقف کند. ما همچنین از امت عربی و اسلامی می‌خواهیم در نبرد دفاع از مقدسات و هویت ملی فلسطین و محافظت از حاکمیت ملی، دینی، عربی و اسلامی در قدس و مبارزه برای پایان دادن به اشغالگری و محاصره علیه ملت فلسطین در کنار ما بایستند.

خالد البطش خاطرنشان کرد که تعرض به جان یحیی السنوار تعرض به همه محور مقاومت است. تعرض به جان یحیی السنوار تعرض به جهاد اسلامی، جبهه خلق، جبهه مردمی، جنبش دموکراتیک، جنبش فتح، کمیته‌های مقاومت، فرماندهی کل، جنبش ابتکار ملی و همه نیرو‌های ملی و اسلامی خواهد بود.

البطش افزود: ما به جامعه جهانی، ناظران و عاقلان می‌گوییم بدانید که ما برای دفاع از بیت المقدس مبارزه و مقاومت خواهیم کرد. دشمن می‌خواهد ترور و کشتار را سرفصل سیاست‌های خود قرار دهد و ما نیز اعلام می‌کنیم از قضا و قدر الهی و تقابل فرار نمی‌کنیم. ما بار دیگر تکرار می‌کنیم که دستان مقاومت قهرمان ما بر روی ماشه قرار دارد و برای مقابله با هر گونه تعرض به فرماندهان مقاومت و در رأس آن‌ها برادر عزیز یحیی السنوار دست بسته باقی نخواهد ماند.

وی در پایان گفت: محور نبرد، قدس بوده است و همچنان قدس باقی خواهد ماند و هر گونه فداکاری و جان فشانی به خاطر دفاع از قدس و بیت المقدس است. اما ما با صدای واضح اعلام می‌کنیم که تغییر رویکرد دشمن و در پیش گرفتن سیاست ترور به معنای این است که مقاومت دستان رژیم اشغالگر را قطع و نقش خود را برای ادب کردن رژیم اشغالگر ایفا خواهد کرد. دشمن به خوبی می‌داند ریخته شدن خون ابوابراهیم (یحیی النسوار) با همه خون‌های دیگر فرق دارد.

پیش از این نیز اسماعیل رضوان از اعضای ارشد جنبش مقاومت فلسطین (حماس) ضمن هشدار درباره ارتکاب هر گونه حماقت از جانب رژیم صهیونیستی علیه رهبران مقاومت فلسطین از جمله یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه گفت که هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی علیه جان یحیی السنوار به منزله زلزله و فاجعه برای این رژیم خواهد بود و پاسخ به آن فراتر از محدوده تصورات رژیم اشغالگر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.