سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت مدیرتیم‌های ملی با کاهش وزن کشتی گیران

محسن کاوه معتقد است وزن کم کردن برای کشتی گیران رده‌های سنی پایه نه تنها مفید نیست بلکه آسیب‌های جدی را نیز در پی خواهد داشت.

محسن کاوه مدیرتیم‌های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه در رده‌های نونهالان و نوجوانان با وزن کم کردن مقابله و برخورد می‌کنیم، گفت: هدف اصلی مدال‌آوری و افتخارآفرینی در تیم بزرگسالان است، اینکه یک کشتی گیر نوجوان ۷- ۸ کیلو وزن کم کند و بعد قهرمان جهان شود، ارزشی ندارد و به درد کشتی نمی‌خورد و فقط به کشتی گیر آسیب بدنی می‌زند. با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌هایی که تعیین شده، به دنبال این هستیم که برای کشتی‌گیران مستعد در گذر از رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و رسیدن به رده بزرگسالان، اتفاق‌های خوبی بیفتد.

کاوه اعلام کرد یکی از هدف‌های فدراسیون که با هماهنگی و نظر علیرضا دبیر تعیین شده، برنامه‌ریزی برای هدایت یک سری کشتی گیر جوان به سمت تیم بزرگسالان است. برای رسیدن به این هدف تورنمنت‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده، در همین راستا اسفند سال گذشته مسابقات قهرمانی جوانان کشور در تربت حیدریه و روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه هم جام بین‌المللی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار شد.

نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در آمل برگزار می‌شود، مسابقاتی که می‌تواند محک خوبی برای کشتی‌گیران رده‌های پایه باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.