سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلب ۳۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بیمه‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۳۰۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار است.

بهرام دلفان گفت:رعایت عدالت در بهداشت درمان در سنوات گذشته به درستی انجام نشده است و پس از این، فشار‌های سیاسی تاثیری بر بی عدالتی‌های خدماتی در بهداشت و درمان استان نخواهد داشت و هر آنچه که اولویت سلامت مردم باشد اجرایی خواهد شد و عدالت و امکانات در لرستان عادلانه توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد ضعف در نظارت‌ها وجود دارد و متاسفانه برخی افراد سهم خواهی می‌کنند که تلاش شده است به سرعت با اینگونه رفتار‌ها در دانشگاه علوم پزشکی استان برخورد شود و تغییرات لازم به زودی در دانشگاه انجام خواهد شد، می گوید: طی ماه گذشته اضافه کار پرستاران استان پرداخت شده است و کارانه نیز در صورت تامین مالی و پرداخت بدهی‌های بیمه‌ها به دانشگاه پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت ماه از بیمه تامین اجتماعی طلبکار است گفت: بیمه تامین اجتماعی ۲۲۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان بدهکار است و این در حالی است که بدهی بیمه‌ها به علوم پزشکی استان ۳۰۰ میلیارد تومان است.

دلفان گفت: در صورت پرداخت بدهی‌های بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی کارانه پرستاران استان پرداخت خواهد شد و این دانشگاه در بین دانشگاه‌های کشور به لحاظ پرداخت کارانه در حد متوسط قرار دارد.

وی در خصوص ارایه خدمات درمانی به بیماران خاص استان می گوید: مرکز خدمات دهی به بیماران خاص استان به زودی بصورت تجمیعی در بیمارستان شهدای عشایر استان راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی رشته‌های تخصصی کمبود پزشک در استان وجود دارد، ادامه داد: اکنون ۲ پزشک جراح قلب و یک پزشک جراح مغز و اعصاب در استان فعال هستند، اما در خصوص توزیع پزشک در سال آینده مشکلی در زمینه پزشک عمومی در استان نخواهیم داشت.

دلفان با اشاره به رتبه‌های علمی این دانشگاه گفت: طرح‌های تحقیقاتی و پایان نامه‌هایی در این دانشگاه منجر به تولید انحصاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
این خوابگاه دختران علوم پزشکی احتیاج به تعمیر داره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!