سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی عنوان کرد

بهره‌مندی بیش از یک و نیم میلیون نفر از سفره افطار حرم امام رضا (ع)

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیون نفر مهمان سفره افطاری در حرم رضوی شدند.

امین بهنام گفت: از این تعداد یک میلیون و ۱۳۷ هزار نفر روزه‌دار با توزیع بسته‌های افطاری ساده در صفوف نماز جماعت مغرب و عشاء حرم مطهر پذیرایی شدند.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: ۱۰۰ هزار نفر نیز در ۲ وعده افطار و سحر مهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) شدند. همچنین از یازدهم ماه رمضان سفره‌های افطاری با توجه به شرایط آب و هوایی در صحن امام حسن مجتبی (ع) پهن شد و در مجموع ۴۶ هزار نفر تا پایان این ماه مبارک، در این صحن بر سر سفره پر برکت حضرت رضا (ع) مهمان شدند.

او گفت: با مشارکت مواکب امام رضایی نیز سفره‌های افطاری ساده در ماه رمضان در باب الکاظم (ع) و باب الهادی (ع) گسترده و در مجموع از ۶۶ هزار نفر و ۱۵۲ هزار روزه‌دار با توزیع افطاری ساده در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، جنب مسجد صدیقی‌ها و خیابان مرحوم آیت الله واعظ طبسی پذیرایی شد.

به گفته او، ۶۹ هزار وعده افطاری نیز توسط خادمان آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع گشته و با مشارکت خیریه امام صادق (ع) از ۴۴ هزار نفر در رمضان امسال در مدارس حاشیه شهر میزبانی شده است. 

بهنام گفت: ۵۱ هزار بسته افطاری ساده نیز از سیزدهم ماه مبارک رمضان در بین منازل مردم در مشهد توزیع شد.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: ۲۰۰ هزار بسته متبرک نیز در بین نمازگزاران حاضر در مراسم نماز عید سعید فطر حرم مطهر پخش شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.