سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریزش برداری از جاده های خاکی ۳۰ روستای آسیب دیده از سیلاب

پس از سیلاب هفته اخیر اکنون راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب در هفته اخیر، ۲۵ تیم عملیاتی راهداری و ۱۲۰ نفر راهدار با ۹۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

 او گفت: راه‌های ارتباطی بیش از ۳۰ روستا در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، درمیان و طبس در هفته اخیر با سیلاب درگیر بودند و منجر به انسداد موقت ۱۱ مسیر روستایی و ۲ محور اصلی (طبس- اصفهان محدوده سه راهی حلوان و محور عشق آباد- بردسکن محدوده کیلومتر ۲۵) شد.

جلال زاده گفت: با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان‌های امدادی کلیه محور‌های آسیب دیده در بازه زمانی یک ساعته بازگشایی شد و در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌ها هستند.

او سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌های محترم با مرکز مدیریت راه­های استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه­ترین زمان ممکن رفع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.