سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۶۹۶ کیلوگرم فرآورده خام دامی در مهاباد کشف و ضبط شد

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت نورزی و ماه رمضان هزار و ۶۹۶ کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

عباس آغاز با اشاره به عملکرد بازرسان این اداره از ۱۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ اردبهشت سال جاری گفت: هزار و ۶۹۶ نوبت بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان صورت گرفته که در این مدت هزار و ۶۹۶ کیلوگرم فرآورده خامی دامی نیز کشف و ضبط شده است.

وی گفت: همچنین در طول این مدت ۱۹۲ نوبت بازدید مشترک با سایر اداره‌ها از مراکزی همچون مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، کبابی و جگرکی‌ها، اماکن تهیه غذای آماده، رستوران‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در این مدت ۳۱ مورد غیر بهداشتی در مراکز عرضه شناسایی و ۵۳ مورد به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

آغاز گفت: هر محموله از فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت قرمز و گوشت مرغ که در سطح شهر توزیع می‌شود باید دارای گواهی حمل بهداشتی و قرنطینه‌ای از دامپزشکی شهرستان باشد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.