سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از محاکم تجدید نظر

رئیس کل دادگستری هرمزگان به صورت سرزده از محاکم تجدیدنظر استان بازدید و با قضات و کارکنان شعب در خصوص رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع گفتگو کرد.

در این بازدید که رئیس محاکم تجدیدنظر استان نیز حضور داشت، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان علاوه بر دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین صادر کرد و در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده ها و آراء صادره از این شعب نیز قرار گرفت.

مجتبی قهرمانی با بیان اینکه موضوع تراکم حجم کاری در شعب تجدید نظر بر طرف می‌شود، گفت:بهبود وضعیت خدمت رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحد‌های قضایی، گامی موثر در جهت تحقق عدالت آسان و در زمره مهمترین اهداف و برنامه‌های دادگستری کل استان هرمزگان است.

قهرمانی گفت: آرای صادره از محاکم تجدیدنظر ضمن قطعیت، به جهت جایگاه عالی این محاکم در نظام دادرسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و پس از صدور به عنوان سندی مهم در معرض دید همگان قرار می‌گیرند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید با برخی از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفت و گو کرد و پس از استماع مطالبات آن‌ها، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده صادر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.