سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگ بنای فرهنگ و اقتصاد در آموزش و پرورش نهاده می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سنگ بنای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع در آموزش و پرورش نهاده می‌شود، لذا کارشناسان اداری، معلمان و دانش آموزان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب می‌توانند نقش آفرینی ارزنده‌ای داشته باشند.

 حسنعلی میرعبدی گفت: آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی مهم در امر توسعه، نقشی ارزنده در پیشبرد اهداف مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صادر شده از سوی مقام معظم رهبری دارد، زیرا دو قشر معلم و دانش آموز به عنوان اقشار اثرگذار و شاخصه‌هایی که در آنان دیده می‌شود می‌توانند به عنوان اصلی‌ترین معیار یا اهداف موردنظر در این بیانیه منظور گردند.

او گفت: سنگ بنای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع در آموزش و پرورش نهاده می‌شود، لذا کارشناسان اداری و معلمان شاغل در مدارس در این زمینه می‌توانند نقش آفرینی ارزنده‌ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سند تحول بنیادین به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اسنادی محسوب می‌شود که مبتنی بر تجربه چند دهه فعالیت‌های آموزشی بوده است.

میرعبدی گفت: سند تحول بنیادین زیر نظام‌ها، الزامات و جهت‌گیری‌های بسیاری دارد که برنامه‌های آموزش و پرورش را به سمت و سوی مورد نظر هدایت می‌کند.

او گفت: شناخت کامل از برنامه درسی ملی پایه فعالیت آموزش و پرورش و لازمه دستیابی به سیاست‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است که با تشریح آن‌ها می‌توان افکار عمومی، خانواده‌ها و فرهنگیان و دانش آموزان را همسو با اهداف دستگاه نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  گفت : در این میان پیوند میان ساحت‌های تربیتی با دروس بسیار اهمیت دارد چرا که معنا و مفهوم همه آموزش و پرورش، مدرسه است و باید آثار اجرایی سند تحول بنیادین را در مدرسه مشاهده کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.