سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات‌دهی ۱۱۰ دندان‌پزشک قرارگاه الکفیل به مددجویان در خرم‌آباد

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل از خدمات‌دهی ۱۱۰ دندان‌پزشک این قرارگاه به مددجویان کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و ... در خرم‌آباد خبر داد.

سید امیر عبدالملکی در سخنانی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم آباد گفت: به مناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی به مدت پنج روز به مراجعین در شهر خرم آباد خدمات تخصصی پزشکی ارائه کردند.

وی می گوید: در این اردو تعداد ۱۱۰ پزشک و دندانپزشک میزبان بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آن‌ها ارائه کردند.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پر کردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز به صورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی در این مدت صورت پذیرفت.

عبدالملکی با اشاره به پزشکان اعزامی به خرم آباد می گوید: گروه پزشکی مستقر در خرم آباد از استان‌های فارس، اصفهان، تهران، البرز، کرمانشاه و خرم آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه‌های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.

وی گفت: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند، امیدواریم مسئولان هم از این اردو‌های جهادی درس بگیرند و از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.