سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدرت آمریکا رو به افول است

امام جمعه بندرعباس گفت:مهمترین نتیجه جنگ در اوکراین، برهم خوردن نظم نوین جهانی و کاهش قدرت آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: 

خطیب جمعه بندرعباس گفت: اکنون بسیاری از کشور‌های جهان به سیاستمداران آمریکا بی اعتماد شدند و به دنبال شریک سیاسی و اقتصادی دیگری به غیر از آمریکا می‌گردند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به دخالت‌ها و جنگ افروزی آمریکا در کشور‌های منطقه گفت: بازنده اصلی جنگ در افغانستان و عراق آمریکایی‌ها بودند که این موضوع نشان می‌دهد قدرت آمریکا روز به روز کمتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به کاهش قدرت اقتصادی آمریکا گفت: بر اساس اعلام خبرگزاری‌های داخلی آمریکا، این کشور با ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی، بدهکارترین کشور دنیا است.

خطیب جمعه بندرعباس در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: تاب آوری اقتصادی با وجود تحریم‌های ظالمانه، تامین ۸۰ درصد از داروی مورد نیاز در داخل کشور، نفوذ معنوی در کشور‌های اسلامی و قدرت بازدارندگی نظامی گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه معصوم در قبرستان بقیع توسط وهابی هادر سال ۱۳۴۴ قمری، این اقدام را عملی کوردلانه توصیف کرد و از همه مسلمانان جهان خواست در مقابل وهابیت هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به ۱۸ اردیبهشت و آغاز هفته گرامیداشت جمعیت هلال احمر از نیرو‌های زحمتکش این جمعیت قدردانی کرد و از همه جوانان کشور خواست برای رضای خدا و مردم، به صورت داوطلبانه به این جمعت بپیوندد.

خطیب جمعه بندرعباس در پایان به اشاره به ۱۷ اردیبهشت و هفته بسیج سازندگی، تشکیل بسیج سازندگی را از برکت‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: با وجود جوانان با دانش و توانمند، بسیج سازندگی موجب محرومیت زدایی، آبادانی و پیشرفت در کشور می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.