سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش‌های رگباری در اصفهان تا هفته آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری به ویژه در غرب و شمال استان اصفهان طی امروز و فردا خبر داد.

حجت الله علی عسگریان گفت: ناپایداری‌های جوی تا روز یکشنبه هجدهم اردیبهشت در سطح استان ادامه دارد و در بیشتر مناطق به ویژه غرب و شمال استان بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق و ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

او از احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌های فصلی و رودخانه‌ها خبردادو گفت: وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در نواحی مرکزی و شرقی استان به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی و اختلال در تردد منجر می‌شود.

بیشترین میانگین بارشی در شبانه روز گذشته از شهر اصفهان با ۱.۷ میلیمتر، برزک با ۱.۵ میلیمتر و ورزنه با ۱.۲ میلیمتر بوده است.

علی عسگریان می‌گوید دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش دارداما بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.