سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت فکری برای حل گرانی ها بکند

امام جمعه انار گفت:مردم انتظار دارند دولت مشکلات معیشتی و گرانی‌های به وجود آمده را کنترل کرده و با اخلالگران اقتصادی و محتکران به شدت برخورد کند.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:ماه مبارک رمضان که در حقیقت ماه رزمایش و تمرین بندگی و عبودیت خدای خداوند متعال بود تمام شد و امیدوارم از این به بعد در میدان جهاد اکبر و مبارزه با هوا‌های نفسانی نیز موفق باشیم.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:درسال‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی به این نکته اشاره فرمودند که قدرت ایالات متحد آمریکا درحال افول است و نباید به آن‌ها دل بست.

او می گوید: امروز با وضعیتی که آمریکا در بدهکاری ها، از دست دادن برتری نظامی در جهان، بالاترین آمار خودکشی در دنیا  و... دارد، افول این رژیم را به عینه مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه گفت:دولت سیزدهم تابه حال موفقیت‌های خوبی داشته‌است، اما انتظار ملت ایران این است که دولت انقلابی مشکلات معیشتی و گرانی‌های به وجود آمده را کنترل کرده و با اخلالگران اقتصادی و محتکران به شدت برخورد کند.

 به گفته او هلال‌احمر در همه حوادث پیشتاز و بدون منت در خدمت مردم است. زحمات آنها در حوادث مختلف سیل‌ها، زلزله‌ها و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هرگز فراموش نمی‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما که رسانه در دست دارید بسیار در برابر مردم مسئول هستید برای اینکه شما وقتی میخواهید سیاست دولت را توجیه کنید یه یه گزارشی از ضایعات نان پخش میکنید تا بتوانید گران کردن نان و اقلام آرد بر را توجیه کنید ، واقعا شما نمیدونید چقدر مردم تو فشار هستند برای گرانی و شما نه تنها نمایید حرف دل مردم را بزنید بلکه گرانی را هم توجیه میکنید
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی دیر گرانیها به انار رسیده...الان کرج چند سال هست مردم تو سطلهای زباله دنبال یک وعده غذا هستن البته منظورم به همه کرجیهای عزیز نیست منظورم به اونهای هست که زیر بار گرانی زندگیهاشون از هم پاشیید و نابود شدن ما خیلی وقت هست نابود شدیم جسد متحرک هستیم