سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی محور اردهال

عملیات اجرایی محور اردهال در کاشان آغاز شد.


سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: محور اردهال به طول تقریبی سه هزار متر و آغاز آن از روستای بهار تا منطقه اردهال و اتصال به شهرستان دلیجان از درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان و هیات امنای آستان سلطان علی ابن محمد باقر (ع) از گذشته تا کنون بوده است.
محمد شریف زارعی می‌گوید: کاهش ترافیک به ویژه در ایام قالیشویان، افزایش ایمنی و امنیت مسیر، هدایت جداگانه خودرو‌های سنگین حامل سنگ به خارج از حریم منطقه مسکونی و زیارتی علاوه بر رفع مشکلات زیست محیطی و آلودگی‌های صوتی از مهمترین اهداف کاهش اجرای طرح محور اردهال است.
به گفته او، ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای محور اردهال به عنوان طرح جامع آستان حضرت سلطان علی بن باقر (ع) پیش بینی شده است که پس از تصویب در کمیسیون تلفیق امور زیربنایی شهرستان مجوز‌های کمیسیون‌های استان و ایمنی شهرستان کاشان و استان را نیز گرفت.
سرپرست فرمانداری کاشان گفت: برای اجرای کل پروژه مشکل آزادسازی اراضی درگیر در حوزه منابع طبیعی و کشاورزی بالا دستی در ضلع شمال غربی آستان مقدس با پیگیری هیات امنا و حوزه راه و شهرسازی کاشان برطرف شده است.
زارعی گفت: برنامه ریزی برای آغاز عملیات ساخت و تکمیل محور اردهال به دلیجان اولویت نخست مورد تایید امامان جمعه کاشان و منطقه اردهال در منطقه است.
او می‌گوید: امید است ساخت محور اردهال با همکاری شهروندان و اعضای شورای شهر و مسئولان تا نوروز سال ۱۴۰۲ پایان و بار ترافیکی شهر زیارتی اردهال کاهش یابد.
سرپرست فرمانداری کاشان گفت: پیش از ساخت محور اردهال نقشه مطالعاتی کامل شامل احجام و برآورد نقشه مسیر توسط مشاوران تحت نظارت اداره کل راه وشهرسازی استان و شهرستان کاشان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تامین و تهیه شد.
زارعی گفت: پیش بینی می‌شود با توجه هماهنگی مسئولان اجرایی و پیمانکار طرح و همچنین همراهی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و شهرستان کاشان و خیر بهره‌بردار، طرح در زمان مشخص شده انجام شود.
عملیات اجرایی طرح مشارکتی ساخت محور اردهال با حضور مسئولان کاشان، منطقه اردهال و دلیجان آغاز شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.