سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

خیران بیش از ۹۰۰ میلیون ریال برای تجهیزات پزشکی به هلال احمر کردستان اهدا کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: خیران کردستانی در سال گذشته به منظور حمایت از بیماران نیازمند، بیش از ۹۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بانک امانات جمعیت هلال احمر استان اهدا کردند.

پیام جلالی گف: با همکاری خیران فرهیخته در سطح استان، ۶۹ قلم از تجهیزات پزشکی موردنیاز بیماران به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون ریال در سال گذشته جمع‌آوری شد تا مردم و بیماران نیازمند بتوانند از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت استفاده کنند.

او گفت: تجهیزات پزشکی که توسط خیران به جمعیت هلال احمر کردستان اهدا شده شامل کپسول اکسیژن، دستگاه مانومتر، ویلچر، تشک، عصا، واکر و سایر اقلام تجهیزات پزشکی بوده است که جهت استفاده در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان می گوید: کمک‌های نقدی و یا تجهیزات پزشکی به صورت نو و دارای قابلیت استفاده مجدد می‌تواند در بانک تجهیزات پزشکی مورد پذیرش قرار گیرد که شهروندان جهت کمک به بیماران نیازمند و کاهش مشکلات و هزینه‌های درمان می‌توانند تجهیزات پزشکی را به بانک امانات جمعیت هلال احمر استان اهدا کنند.

به گفته او: تجهیزات پزشکی در راستای اهداف بشر دوستانه و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به بهبودی بیماران نیازمند اهدا می‌شود که افراد نیازمند می‌توانند با مراجعه به مراکز هلال احمر در هر شهرستان نسبت به دریافت خدمات از این مجموعه اقدام کنند.

جلالی گفت: از همه همشهریان و خیران درخواست داریم در این امر خیر و خداپسندانه با هلال احمر همکاری کنند تا بتوانیم در راستای تسکین آلام نیازمندان با کمک هم گامی برداریم و نسبت به درد و رنج دیگران، شرایطی را فراهم کنیم که بیماران رنجی جز رنج بیماری نداشته باشند.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر فعالیت دارند.

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محور‌های مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.