سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد

کاهش محسوس جرائم در شهرستان ایلام طی ماه رمضان

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و ارزیابی‌های صورت گرفته خوشبختانه طی ماه مبارک رمضان شاهد کاهش محسوس جرائم در شهرستان ایلام بوده ایم.

به گفته سرهنگ قدرت حیدری زاد، کاهش چشمگیر جرائم در ماه مبارک رمضان به خوبی بیانگر برکات و اثرات این ماه پر فیض است که این رحمت الهی شامل حال همه افراد قرار می‌گیرد.

او گفت: اثری که ماه مبارک رمضان بر قلب و روح آدمی می‌گذارد باعث می‌شود برخی افراد که ممکن است در ماه‌های دیگر جرائمی مرتکب شوند در این ماه عزیز و به حرمت آن از ارتکاب جرم خودداری کنند.

او گفت: امیدوارم اثرات این ماه در سایر ایام سال هم بر روح و جان همه ما باقی بماند و همچنان شاهد کاهش جرائم در روز‌ها و ماه‌های پیش رو باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: البته در ماه ضیافت الهی خادمان مردم و سربازان ولایت در مجموعه انتظامی شهرستان ایلام همانند سابق در همه حوزه‌ها به صورت شبانه روزی پای کار بوده و برای امنیت و آسایش مردم تلاش کردند.

او گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم شب‌های قدر و همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس بودیم که همکاران ما برای تامین نظم و امنیت مردم مومن و روزه دار تلاش و نسبت به برقراری امنیت مراسم اقدام کردند.

او همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و جلسات قرآنی در سطح کلانتر‌های شهرستان گفت: همکاران ما در مجموعه انتظامی شهرستان حضور بسیار خوب و پرشوری در برنامه‌های مذهبی داشتند.

او گفت: ماموران و کارکنان انتظامی شهرستان ایلام پس از ماه مبارک رمضان نیز با روحیه و انگیزه‌ای مضاعف که حاصل شرکت در محافل قرآنی و مذهبی ماه مبارک رمضان است آماده خدمت به مردم شهرستان ایلام و آحاد هموطنان خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.