سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۱۶ هزار و ۷۱۸ نفر از خدمات حوزه داوطلبان هلال احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۶ هزار و ۷۱۸ نفر سال گذشته از خدمات حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

دکتر پیام جلالی گفت:۱۶ هزار و ۷۱۸ نفر سال گذشته از خدمات حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند که بیش از ۱۶ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف این حوزه هزینه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: سال گذشته ۵۲ کاروان سلامت شامل ۳۷۲ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان به مناطق محروم اعزام و هفت هزار و ۵۷۱ نفر از خدمات آنها بهره‌مند شدند.

او می گوید: بیش از ۱۲۰ نفر از داوطلبان این جمعیت در ۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی طی سال گذشته مشارکت داشتند، ۴۳۷ نفر نیز در فعالیت‌های داوطلبی همچون چادر و ایستگاه سلامت مشارکت داشتند و حدود هفت هزار نفر از مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند شدند.

جلالی می گوید: در طرح‌های فرشتگان رحمت و همای رحمت ویژه ایام نوروز و ماه رمضان سال گذشته نیز بیش از یک هزار و ۵۹۴ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال میان نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: سال گذشته در طرح‌های ارمغان مهر ۱۱۳ داوطلب، یلدانه ۷۸ و نذر آب چهار ۱۴۰ داوطلب مشارکت داشتند، ۲۲۱ داوطلب نیز در زمان بروز حوادث با برپایی ۲۸ ایستگاه اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای افراد آسیب دیده کردند که از این طریق حدود ۷۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

جلالی، تعداد خانه‌های هلال موجود در استان را ۹۸ مورد برشمرد و گفت: تعداد خانه‌های داوطلب تخصصی نیز ۱۰ مورد است که سال گذشته ۲۸۱ دوره آموزشی برای ۲ هزار و ۸۳۳ نفر از مردم برگزار کرده اند.

برچسب ها: هلال احمر ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.