سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی۶۰ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی دراز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از آمادگی۶۰ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی دراز خبر داد.

فرزین معتمدی گفت : با توجه به برپایی مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه امسال هلال‌احمر استان کرمانشاه اقداماتی را از جمله تحویل ۲۵ هزار بطری آب معدنی و توزیع آن بین شرکت‌کنندگان در مراسم انجام می‌دهد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه مکان‌های اسکان شرکت‌کنندگان در گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز در شهرستان‌های دالاهو، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب توسط هلال‌احمر تجهیز می‌شوند و تمامی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در استان کرمانشاه در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

هشت دستگاه آمبولانس در مسیر صعود شرکت‌کنندگان در یادمان عملیات بازی‌دراز با همکاری اورژانس پیش‌بیمارستانی و بسیج جامعه پزشکی استقرار یافته و بالگرد در یادمان بازی‌دراز مستقر شده تا در مواقع مورد نیاز به کار گرفته شود و یادمان شهدای بازی‌دراز توسط بالگرد جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گلباران می‌شود.

 ۶۰ تیم عملیاتی در تجهیز و پوشش امدادی مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز به کار گرفته می‌شود و تیم واکنش سریع با امکانات و تجهیزات نجات و رهاسازی در محل اجرای مراسم مستقر می‌شوند و نیرو‌های عملیاتی در امدادرسانی به حوادث و سوانح مختلف در زمان برگزاری مراسم آمادگی لازم را دارند.

 ۲۰۰ نفر از عوامل امدادی، تیم‌های ویژه امداد و نجات خواهران و تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در محل اجرای مراسم حضور داشته و امدادرسانی می‌کنند و در چادری که برای انجام خدمات بشردوستانه مستقر می‌شود و معرفی و یادواره رفیق خوشبخت ما به منظور گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و عضوگیری از علاقمندان به فعالیت‌های داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر در محل برگزاری مراسم انجام می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.