سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان میزبان اردوی تیم‌های ملی گلبال

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: اردوی تیم‌های ملی گلبال در ۲ بخش زنان و مردان نابینا و کم بینای کشور از امروز در شهرهمدان برپا شده است.

سمیه سهیلی گفت: سمیرا محمودی، مریم جعفرزاده، رعنا نیازی، مریم حسام آبادی، سمیرا جلیلوند، مریم آهون، فاطمه قایدی، ریزان دژآهنگ و سمیه رنجبر ملی پوشان در این اردو زیر نظر طیبه ملکی سرمربی و زینب ارک دستانی مربی تیم ملی تمرین خواهند کرد.

ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی گلبال زنان و مردان از امروز در ۲ سالن ورزشی به صورت مجزا در همدان برگزار خواهد شد.

او در ادامه گفت: این مرحله از اردو گلبال تا ۲۲ برگزار می‌شود و عفت نصر به عنوان مربی بدنساز در این اردو حضور خواهد داشت.

سهیلی گفت:همچنین محمد سرنجی، محمد پرنیا، مهدی عباسی، محمدمهدی نفیسی نسب، محسن عبدالملکی، محمدمهدی زارعی، محسن جلیلوند، امیرمحمد بهرامی و میلاد سوری ۹ ورزشکار دعوت شده به اردوی آمادگی آقایان هستند.

او گفت: ملی پوشان در قسمت آقایان هم زیر نظر مهدی نباتی سرمربی و محمد ابراهیم زاده مطلق به عنوان مربی تمرین خواهند کرد.

به گفته رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال مردان نیز به منظور اعزام به مسابقات آسیا پاسفیک کره جنوبی و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ در همدان برپا شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.