سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

رزمایش جهادگران فاطمی در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گروه‌های جهادی در کازرون برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: همزمان با سراسر کشور در ۱۷ اردیبهشت ماه هفته آینده رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی که از ۱۷ اردبیهشت به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد تعداد ۲۵ گروه جهادی شهرستان فعالیت خواهند داشت که در این رابطه نزدیک به هزار بسیجی شهرستان کازرون در عرصه‌های مختلف جهادی مشغول به فعالیت خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با این رزمایش به مدت ۱۰ روز توسط گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از درمانی، عمرانی و فرهنگی وارد عرصه فعالیت خواهند شد.

او گفت: برنامه شروع رزمایش که همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شده بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار اعزام خواهند شد.

سرهنگ پاسدار توکل گفت: حمایت و پشتیبانی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت‌رسان از گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیران در جهت هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی مورد انتظار است که ان شاالله با عنایت امام جمعه شهرستان و معاون استاندار به نحوه احسن برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص گروه‌های جهادی، مردم داری و شناسایی و ایجاد زمینه‌های مشترک و بهره‌مندی از همه فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی در جهت پیشرفت مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان اشاره داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.