سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات دو و میدانی جوانان کشور در اراک

مسابقات دو و میدانی جوانان کشور به میزبانی استان مرکزی و در شهر اراک آغاز شد.

مسابقات دو و میدانی جوانان کشور به میزبانی استان مرکزی   در پیست تارتان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) شهر اراک آغاز  شد.

این مسابقات، انتخابی دو و میدانی کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کلمبیا است و در دو گروه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

مجید فروتن نیا ریس هیات دوومیدانی استان مرکزی در اینباره گفت: این مسابقات دربخش بانوان طی روز‌های ۱۵و ۱۶ اردیبهشت ماه و مسابقات بخش آقایان در روز‌های ۱۸و ۱۹ اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می‌شود.

فروتن نیا گفت: تمامی هماهنگی‌ها با مسئولین استانی وکشوری صورت گرفته تا میزبانی شایسته‌ای برای ورزشکاران سراسر کشور باشیم.

حمید کهریزی دبیر هیات دو و میدانی استان مرکزی در حاشیه این مسابقات گفت: مسابقات بانوان به مدت ۲ روز و با حضور ۱۸۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

کهریزی گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران کشور در ۲۴ ماده پرش‌ها، پرتاب‌ها و دو‌های استقامت و پیاده‌روی ۱۰ کیلومتر دنبال می‌شود و از استان مرکزی هشت ورزشکار در قالب یک تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند.

سال گذشته تیم استان تهران با کسب ۷مدال طلا و ۲مدال برنز در بخش بانوان و تیم استان لرستان با کسب ۳مدال طلا،۳نقره و یک مدال برنز در بخش آقایان قهرمان این مسابقات شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.