سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس

آزمون استخدامی ویژه رشته‌های آموزش و پرورش ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در فارس برگزار می‌شود

رضا موسوی محسنی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش پنج شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه  در فارس برگزار می شود.

او گفت: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۱۳ اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری کارت شرکت در آزمون خود را چاپ (پرینت) کنند.

موسوی محسنی گفت: داوطلبان بر اساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: در سطح کشور بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

او گفت: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org منتشر شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

موسوی محسنی گفت: آزمون استخدامی ویژه رشته‌های آموزش و پرورش ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت امسال در شهرستان‌های آباده، ارسنجان، اقلید، جهرم، داراب، زرین دشت، شیراز، فسا، فیروزآباد، کازرون، لارستان، لامرد، مرودشت، ممسنی و نی ریز برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.