سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش چهار ایستگاه آتش نشانی در مهار حریق گسترده منزل مخروبه

آتش‌سوزی در ساختمان دو طبقه قدیمی با تلاش آتش‌نشانان مهار و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری شد.

 روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز  اعلام کرد: پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع از آتش سوزی منزل قدیمی در بلوار سیبویه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز با توجه به بروز آتش سوزی در بافت تاریخی  تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۹، ۱۱،۳ و ۶  به محل  حادثه اعزام شدند.

با توجه به باریک بودن کوچه‌های منتهی به محل حادثه و نبود دسترسی با خودرو‌های اطفایی تیم‌های آتش نشان بدون فوت وقت و با لوله کشی به صورت پیاده خود را به محل حادثه رساندند و وارد ساختمان شدند و به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله‌های آب‌رسانی مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

سقف شیروانی این ساختمان قدیمی و شعله وری آتش، احتمال سرایت شعله‌ها به منازل اطراف و بروز حادثه‌ای جبران ناپذیر را به دنبال داشت، از این رو آتش نشانان با تقسیم به چند گروه ضمن کنترل شعله‌های آتش به جست و جوی محبوسان احتمالی پرداختند.

شعله‌های آتش که به دلیل وجود مواد ضایعاتی و سقف شیروانی ساختمان در حال گسترش بود با تلاش تیم اطفایی از چهار ایستگاه مهار  شد.

 در این حادثه به هیچ یک از شهروندان و بنا‌های اطراف آسیبی وارد نشد و نیرو‌های عملیاتی پس از ایمن سازی کامل، به ماموریت خود پایان دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.