سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی کرمانشاه در مسابقات کاراته وان کشور

رئیس هیات کاراته استان با اشاره به میزبانی کرمانشاه در مسابقات کاراته وان کشور، گفت : پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از استان‌های مختلف در هر دو بخش دختران و پسران در این رقابت‌ها شرکت کنند.

سعید نصراللهی گفت : مسابقات کاراته وان از لحاظ تعداد نفرات بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ استان کرمانشاه و از لحاظ اعتبار بزرگترین و معتبرترین رویداد دنیای کاراته کشور است که برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس هیات کاراته استان مسابقات کاراته وان از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت در کرمانشاه برگزار می‌شود، رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

محل برگزاری مسابقات سالن ورزشی حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه است حدود ۱۰۰ داور و ۲۰ کادر اجرایی فرایند قضاوت و برنامه ریزی این رقابت‌ها را برعهده خواهند داشت.

مسابقات کاراته وان در فدراسیون به گونه‌ای طراحی شده افرادی که مقام گرفته و کسب امتیاز کنند علاوه بر دریافت جایزه نقدی دارای رنک شده و به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

با توجه به اینکه مسابقات به صورت آزاد برگزار می‌شود، هر ورزشکار به همراه مربی یا خانواده خود در این مسابقات حاضر خواهد شد و همین موضوع سبب می‌شود کرمانشاه در این مدت شاهد حضور حدود هفت هزار مهمان باشد که این موضوع از نظر اقتصادی و فرهنگی می‌تواند تبعات خوبی برای استان به همراه داشته باشند.

برای اولین بار در ادوار مختلف این مسابقات است که برای تمامی ورزشکاران، مربیان، کادر اجرایی، داوران و حتی خانواده‌های این ورزشکاران محل اسکان و تغذیه در نظر گرفته شده و این موضوع قطعا خاطره خوبی را از کرمانشاه در اذهان مهمانان ثبت می‌کند.

در دوره قبل مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد ۷۰ نفر از کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات شرکت کردند، اما در این دوره به خاطر میزبانی بیش از ۵۰۰ نفر از ورزشکاران استان حضور خواهند داشت.

اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات کاراته در کرمانشاه و تماشای مسابقات برای عموم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آزاد خواهد بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.