سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس

محرابی نیا گفت: همزمان با افزایش ترافیک در محورهای شمالی، ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شده است.

ایمان محرابی نیا گفت:  تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و دوربین های نظارتی ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا پل دزدبن ، هزارچم تا سیاه بیشه ، پیچ سرهنگ تا نسا و آدران تا بیلقان را  نشان می دهند‌.

به گفته  مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور همچنین  تردد وسایل نقلیه در قطعه یک آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی هم ممنوع است و تردد در مسیر شمال به جنوب  آزادراه روان است اما شاهد  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده های تونل شماره یک ، الیمستان ، بایجان ، شاهاندشت ، حدفاصل وانا تا آب اسک و محدوده آبعلی هستیم. 

او می گوید: در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده های زیرآب و شهر دماوند و آزادراه پردیس - تهران حدفاصل تونل شماره چهار تا تونل شماره یک و محور قدیم بومهن - تهران محدوده پلیس راه جاجرود و  آزادراه رشت - قزوین محدوده های سه راهی سنگر و شهر رودبار شاهد ترافیک سنگین هستیم. 

طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور  در  آزادراه قزوین - کرج محدوده پل کردان و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا پل فردیس و آزادراه کرج - تهران محدوده چیتگر ، محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و زردبند تا قوچک ، محور برغان - کردا و محور آستارا - اردبیل محدوده حیران نیز  ترافیک سنگین گزارش شده است. 

همچنین  در محورهای استان های سمنان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی شاهد بارش باران هستیم.

از روز دوشنبه همزمان با آغاز تعطیلات عید فطر، در بیشتر مواقع ترافیک در محورهای اصلی و شمالی کشور گزارش شده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.