سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرحوزه‌های علمیه کشور مطرح کرد

کم آبی، مشکل اساسی استان یزد و استانهای کویری

آیت الله اعرافی گفت: مسئولان روند آبرسانی به استان یزد را تسریع کنند.

آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد گفت: در  زمینه آبرسانی قدم‌هایی از سوی مسولان استان و استاندار در یزد و تهران برداشته شده است.

به گفته او  هنوز گره‌هایی در انتقال آب هم از طریق خط دوم و هم انتقال از دریا وجود دارد و باید مسئولان در روند آبرسانی به این استان تاریخی و مومن تسریع کنند. 

دشمنان با تهدید و تحریم آمده اند هویت ما را منکوب کنند

او می گوید: همه ما باید بیدار باشیم و مسئولان با عمل خوبشان و مردم با تبین درست و جوانان با پیشگامی، از ارزش‌های الهی، انقلاب اسلامی و میراث خون شهیدان پاسداری کنند.

دولت حداقل قیمت ده پانزده کالای اساسی را برای طبقات محروم مناسب کند

آیت الله اعرافی گفت: دولت و مسئولان فقر را معالجه کنند و انتظار از دستگاه‌های مسئول این است که حداقل ده، پانزده کالای اساسی را با قیمت مناسب برای طبقات محروم فراهم کنند.

او می گوید: ریخت و پاش و بی تدبییری در اداره جامعه مناسب شان این ملت نیست و در آمد‌های کشور باید درصنعت و کشاورزی و زیرساخت‌های تولید هزینه شود.

کشاورزان و دامداران استان بایدحمایت شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کشاورزی و دامداری در استان باید با بهینه سازی آب و مکانیزه سازی زیرساخت‌های علمی آن حمایت و ارتقا پیدا کند.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور گفت:گردشگری استان باید حمایت شود، اما گردشگری باید با فرهنگ این جامعه و موازین اسلامی انطباق پیدا کند.

به گفته امام جمعه میبد ما گردشگری و درآمد حاصل از آن را با صیانت از اصول و پایه ارزش‌های الهی می‌خواهیم و مسئولان میراث فرهنگی باید دربرنامه‌های خود پیوست فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی را مهم بدانند.

امام جمعه میبد گفت: مسولان باید خالصانه اولویت‌های اساسی ویژه شهرستان را دنبال و در خدمت به مردم بکوشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.