سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ مصدوم در پی وقوع ۳ تصادف در گلستان

بر اساس اعلام هلال احمر گلستان، ۳ تصادف در نقاط مختلف استان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

حسین باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی گفت: یک مورد تصادف انحراف تیبا و سقوط به دره در پارک جنگلی امام رضا (ع) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد.

او گفت: از پایگاه پایگاه النگ ۳ گروه متشکل از ۸ نفر به همراه ۱ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه کمکدارسبک و ۱ دستگاه ست نجات
به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته باقری در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند که ۳ خانم ۳۱، ۳۵ و ۳۰ ساله ازطریق گروه‌های جمعیت رهاسازی، به بالادست انتقال و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

باقری گفت:۴ مصدوم از طریق عوامل اورژانس و ۲ مصدوم از طریق خودرو‌های شخصی انتقال داده شدند.

محمدرضا استیری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش نیز گفت: در تصادف پراید با پژو ۲۰۶ در محور پارک ملی گلستان به گالیکش، محدوده روستای صادق آباد ۷ مصدوم بر جای گذاشت.

او گفت:در این حادثه ۶ مصدوم از طریق عوامل اورژانس انتقال داده شدند و یک مرد ۲۹ ساله به دلیل تروما پا‌ها و لگن چپ از طریق آمبولانوس جمعیت به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله انتقال داده شد.

در محور قدیم کردکوی به گرگان در ابتدای جاده روستای سید میران یک دستگاه خودروی سمند واژگون شد که در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند.

در این حادثه ۳ مصدوم از طریق عوامل اورژانس انتقال داده شدند و یک مصدوم خانم ۳۷ ساله به دلیل تروما دست چپ، سر و صورت از طریق آمبولانس جمعیت به بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.