سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیت در اجرای آزادسازی حریم دریاچه ارومیه و رودخانه‌ها

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: آزادسازی حریم رودخانه‌ها و دریاچه ارومیه با جدیت دنبال می‌شود.

ناصر عتباتی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی گفت: آزادسازی حریم رودخانه‌ها و دریاچه ارومیه در حال انجام است و این امر را با جدیت دنبال می‌شود تا هیچ گونه تصرف و تجاوزی به حریم این اماکن را شاهد نباشیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی  می گوید: این استان در زمینه حدنگار و تثیبت مالکیت عرصه‌های منابع طبیعی و ملی رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

به گفته مقام ارشد قضایی استان باید به این مساله توجه کرد که صیانت از بیت المال نیازمند هم افزایی و نگاه مسوولانه است و برای تقویت این امر همکاری‌ها در دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.

عتباتیگفت: توجه به حقوق عامه و بیت المال، امور زیست محیطی، امور اراضی، منابع طبیعی و ملی. مشکل ضایعات، پسمانده، ترافیک شهری در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال استان است.

دادستان مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: ساماندهی معضلات و مشکلات شهر دغدغه مسوولان و مردم است و این مشکلات موجب بروز برخی آسیب‌های اجتماعی هم می‌شود.

حسین مجیدی بیان کرد: رسیدگی به این امر، نیازمند اتخاذ تدابیر لازم اجرایی و عملیاتی است تا این چالش‌ها مدیریت شوند.

در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی هر یک از اعضا به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند،  و مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان برای ضایعات فروشی ها ۱۳ هکتار زمین اختصاص دهد تا شهرداری نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.