سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

معضلات اقتصادی نباید موجب فراموشی فرهنگ شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: معضلات اقتصادی نباید موجب فراموشی فرهنگ شود و مسئولان باید در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و دینی کوشش کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز عید فطر بوشهر گفت: کسی رستگار می‌شود که از ماه رمضان بهره برده و خود را از گناه پاک کرده باشد.

 او می‌گوید: خداوند در این ماه گناهان را بخشیده، پس کوشش کنید که پس از ماه رمضان گرفتار دنیا و گناه نشوید تا هر چه کِشت کردید به هدر نرود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حوادث تروریستی در کشورهای گوناگون علیه مسلمانان گفت: دنیای اسلام دچار بلیه شده و اهل مسجد و دین و دیانت را ترور می‌کنند و احکام اسلامی را در فضای مجازی مورد تعرض قرار می‌دهند؛ ما این عملیات‌ها را محکوم می‌کنیم و ان‌شاءالله به‌زودی صهیونیسم بین‌المللی از بین خواهد رفت.

خطیب نماز عید فطر همچنین خطاب به مسئولان گفت: گرانی و تورم در بازار زیاد شده که البته بسیاری از آن‌ها کاذب است و پشت صحنه‌هایی دارد که می‌خواهیم هر چه زودتر این تورم و گرانی را حل کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری می‌گوید: درخواست داریم که به اشتغال به‌ویژه اشتغال جوانان توجه شود؛ همچنین با وجود منابع عظیم مدیریتی و انسانی، از نیروهای بومی در عرصه‌های مدیریتی استفاده شود.

او با اشاره به آغاز فصل گرما از مسئولان خواست تا به‌دلیل استفاده بیشتر مردم در این موقع از سال از آب، مشکلات آب را حل کنند و تکمیل طرح‌های آبرسانی را تسریع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین گفت: معضلات اقتصادی نباید موجب فراموشی فرهنگ شود و مسئولان باید در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و دینی کوشش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.