سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل بندگی رمضان با برگزاری نماز عید سعید فطر + تصاویر

عید فطر زمان اعطای پاداش عبادات بندگان در ماه رمضان است و مومنان نیز با برگزاری نماز عید فطر، از خداوند برای یک ماه روزه داری قدردانی می‌کنند.

 

یک ماه را روزه گرفتیم؛ سحر‌های رمضان را به پا خاستیم و در لحظات افطار نیز با خداوند متعال نجوا کردیم.

شب‌های قدر را قدر دانستیم و از آن برای طلب غفران الهی استفاده کردیم و حالا در عید سعید فطر قرار است جوایزمان را از درگاه الهی بگیریم.

عید فطر پاداش یک ماه روزه داری است و نوید بازگشت به فطرت انسانی را با قلب‌هایی تطهیر شده می‌دهد.

فطر، عید همبستگی اسلامی

مجیدی یکی از شهروندان بیرجندی گفت: عید فطر زمانی است که بندگان خدا پاداششان را دریافت و از خداوند متعال نیز بابت روزه گرفتن در ماه رمضان سپاس گزاری می‌کنند.

او گفت: در پس عید فطر یک ماه توبه و استغاثه وجود دارد و به نوعی عید همبستگی امت اسلامی نیز محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


زنوکی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی گفت: عید فطر را می‌توان تکمیل کننده تمام عبادات‌ها در ماه رمضان دانست و از خداوند بابت این عبادات قدردانی کرد.

او گفت: در شب‌های قدر سر تسلیم جلوی خداوند فرود آوریم و به درگاه او توبه کردیم و امیدواریم امروز در پیشگاهش سربلند و روسفید باشیم.

برگزاری نماز عید فطر در خراسان جنوبی

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در بیرجند گفت: توشه راه آخرت تقوای در تمام امور است.

او گفت: عید تنها یک برنامه قراردادی نیست بلکه عید اسلامی و انسانی، خودسازی مرحله به مرحله است تا انسان به کمال برسد.

آیت الله عبادی گفت: شرایط حال حاضر کشور جای تبریک دارد، زیرا در زمان‌های گذشته نفوذ‌ها و اعمال سلیقه‌هایی صورت گرفته است و این‌ها سبب گسیختگی در کشور شده بود، اما امروز هماهنگی و همدلی دولت و مردم جای تبریک دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: دشمن قبلا به صورت علنی ملت ایران را تهدید می‌کند و حالا با حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، دشمنان ملت ایران در ورطه نابودی گرفتار هستند.

او گفت: رویش جوان‌های با ایمان و انقلابی که به صورت خودجوش در صحنه‌های دینی و اجتماعی احساس مسئولیت می‌کنند و به کار می‌پردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.