سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس حاجی خوش در مسابقات فوتبال قهرمان شد

مسابقات فوتبال ۵ نفره جام رمضان، یادواره مرحوم خالق قبادی پیشکسوت فوتبال مهاباد، با قهرمانی تیم پرسپولیس حاجی خوش به کار خود پایان داد.

مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان مهاباد گفت: در دیدار نهایی این مسابقات تیم پرسپولیس حاجی خوش با پیروزی ۲ بر یک مقابل مشاور املاک ماد مهاباد به عنوان قهرمانی رسید.

حسن مختاری فر گفت: این رقابت‌ها از ۱۹ فروردین با حضور ۳۴ تیم و برگزاری ۷۵ بازی به مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره خالق قبادی از پیشکسوتان فوتبال مهاباد آغاز شده بود.

جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هم در اختتامیه این رقابت‌ها از  تلاش‌ها در حمایت از فوتبال و  ایجاد بستر‌های لازم برای توسعه‌ی این ورزش در منطقه گفتند.

نیرویار دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: در حال حاضر ۲۸ تیم از استان درگیر رقابت‌های کشوری هستند و ۶۴ داور هم درگیر قضاوت رقابت‌های مختلف هستند ما هم سعی داریم در زمینه‌های مختلف بستر حمایت‌های معنوی و مادی را برای تیم‌های درگیر رقابت‌ها فراهم کنیم.

در پایان این مسابقات در کنار تجلیل از تیم‌های برتر و بازیکنان،  از خانواده مرحوم خالق قبادی  پیشکسوت فوتبال مهاباد هم با اهدای تندیس قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.