سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز هفته سلامت در سراسر ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هفته سلامت از شنبه ۱۷ اردیبهشت لغایت جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در سراسر ایران آغاز خواهد شد.

شکیبا گفت : در خصوص راه اندازی پایگاه سلامت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان در محله‌های کم برخوردار در شهر کرمانشاه در این هفته برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این پایگاه‌ها با همکاری معاونت‌های بهداشتی، دانشجویی و فرهنگی، درمان و غذا و داروی دانشگاه، اورژانس، سمن‌ها و خیرین حوزه سلامت، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، هلال احمر، بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی راه اندازی خواهد شد.

تشکیل گروه‌های جهادی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و برپایی ایستگاه سلامت در بیمارستان‌ها و محل‌های برگزاری نماز جمعه از برنامه‌های هفته سلامت در استان خواهد بود.

برگزاری مراسم زنگ سلامت و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در صبحگاه مدارس از دیگر برنامه‌های در نظرگرفته شده است.

برپایی نمایشگاه حوزه فناوری سلامت با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری نیز در هفته سلامت برپا خواهد شد، در این هفته از فعالان عرصه سلامت در استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی و بهداشتی متناسب با روز شمار هفته سلامت توسط معاونت‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه در مدارس و اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه در هفته سلامت از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.