سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب ۲۷ طرح تفصیلی شهر‌های چهارمحال و بختیاری در کمیسیون ماده پنج

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ مورد در کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر‌های استان تصویب شد که در همه مراحل لازم‌الاجرا است.

خانم محمدعلیزاده گفت: ساماندهی هندسی معابر، ضوابط احداث بنا، تغییر کاربری، طرح‌های تفکیکی در شهر‌های شهرکرد، فارسان، گهرو، لردگان، باباحیدر، اردل، هفشجان، شلمزار، فرخشهر، نقنه، طاقانک و جونقان از مهمترین موارد مصوب کمیسیون ماده پنج چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

با توجه به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و اولویت اجرای آن از سوی دولت، مواردی شامل جابه‌جایی کاربری قطعات در محلات ۳۶ و ۳۸ منظریه شهرکرد، طرح تفکیکی اراضی محله ۴۰ منظریه شهرکرد، اصلاح ضوابط اقدام ملی پیرامون سطح اشغال ساخت و ساز قطعات تخصیص داده شده در لردگان و طرح اصلاحی قسمتی از اراضی ملی جهت تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر نقنه نیز مطرح و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.


بیشتر بخوانید


مصوبات کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر‌های چهارمحال و بختیاری لازم الاجرا است و باید در کمیسیون‌های شهرستانی مثل ماده ۱۰۰ در اولویت قرار گیرد.

همچنین ۹ طرح در کمیته کاری کارگروه امور زیربنایی استان در زمینه‌های، دامپروری، آموزش رانندگی و فروش محصولات کشاورزی در شهرستان شهرکرد و کوهرنگ به تصویب رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.