سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۱۰ شهرستان خراسان رضوی از بارندگی‌های اخیر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۰ شهرستان خراسان رضوی درگیر سیلاب و خسارت ناشی از بارش‌های شدید بهاری شدند.

محسن نجات گفت: در پی بارش‌های روز گذشته، باغات پسته شهرستان بردسکن و خوشاب دچار خسارت شدند، همچنین باغات خلیل آباد و تعدادی واحد مسکونی و کارگاهی در این شهرستان دچار خسارت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در شهرستان‌های سبزوار، قوچان و کلات نیز آبگرفتگی رخ داده است، همچنین شهرستان فیروزه نیز گرفتار سیل و آبگرفتگی شد و طبق اعلام فرمانداری این شهرستان تاکنون میزان خسارات ۶ میلیارد تومان برآورد شده‌است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در کاشمر نیز تعدادی از مسیرهای جاده‌ای و ترددی دچار خسارت شده‌اند و در نیشابور نیز نقاطی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد.

او گفت: در شهرستان گناباد نیز ۲۷ راس دام تلف شد و سیلاب به بخش‌هایی از این شهرستان و یک قنات خسارت وارد کرد.

نجات گفت: تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه تمام دستگاه‌های امدادی و ستادهای عملیاتی پیشگیری و مدیریت بحران شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش کامل هستند.

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور هشدار زرد و نارنجی اعلام کرد که از روز گذشته ۱۱ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه هفته جاری بارش باران و تگرگ با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی مستعد وقوع سیلاب و همچنین احتمال بروز خسارت داده بود.

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.