سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان کوثر آزادسازی شده است

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: در ماه گذشته راهداران ۸۰ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان را آزاد سازی کرده اند.

یوسف فریادی گفت: گشت‌های راهداری با حضور شبانه روزی در محور‌ها با هرگونه تصرف و تخلف در حوزه راه برخورد و از ساخت و ساز و درختکاری غیر مجازجلوگیری و آن را قلع و قمع کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در بازدید از عملیات آزاد سازی حریم در محور گیوی خلخال در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از ۸۰ تن آسفالت سرد و گرم درماه گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش راه شنی و خاکی ۹ روستا را بطول ۶۰ کیلومتر تسطیح، رگلاژ و تیغ زنی انجام داده اند.

فریادی گفت: در ماه گذشته ۱۲۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری در محور‌های این شهرستان توسط راهداران انجام شده است.

او می‌گوید: راهداران پرتلاش با هماهنگی پلیس راه و با ایجاد محدودیت ترافیکی در محور‌های اردبیل- سرچم و گیوی - آبگرم با ۲۲۰ نفر ساعت بصورت دستی سنگ‌های سست را از ترانشه لق گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر تعمیر و بازسازی ۶۱ شاخه گاردریل، تنقیه، لایروبی و تنظیم ۱۲۰ متر مکعب از بستر پل ها، شستشوی ۲ هزار و ۵۰۰ عدد علائم و همچنین تعمیر، بازسازی و نصب ۳۱۰ عدد تابلو و علائم راهداری در محور‌ها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان کوثر در فروردین ماه برشمرد.

فریادی در جهت دید بهتر رانندگان در جاده و افزایش ضریب ایمنی جاده از نگهداری سیستم روشنایی در ۶ نقطه و همچنین ۱۲ دستگاه تونل در محور اردبیل سرچم خبر داد.

او با اشاره به اینکه اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری ۵۲۰ کیلومتر از حریم راه‌ها را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۱۳۰ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی می‌باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.