سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر اردبیل اعلام شد

فرمانده پلیس راهور اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل خبر داد.

سید حجت فتاحی گفت: نماز عید فطر روز سه‌شنبه در میدان شهیدگاه اردبیل به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد که پلیس نیز برای تردد راحت هموطنان تسهیلات ویژه در نظر گرفته است.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل می گوید: توقف هرگونه خودرو در محوطه و محیط پیرامونی شهیدگاه از ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه ممنوع خواهد بود و در کنار آن محدودیت تردد نیز از ساعت چهار صبح اعمال خواهد شد.

به گفته او، هموطنان برای حضور در این مراسم می‌توانند از اتوبوس و وسائط نقلیه عمومی استفاده کرده و از حدالامکان از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند چرا که اعمال محدودیت‌های ترددی در این مسیرها مانع از عبور و مرور آنها خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل ضرورت همکاری آحاد مردم را با پلیس در ایجاد ایمنی و تسهیل ترددها در این روز یادآور شد و گفت: تمامی خیابان‌های منتهی به مصلا و شهیدگاه اردبیل تا ساعت ۹ صبح با اعمال محدودیت ترددی روبه‌رو خواهد شد و خودروهای پارک شده در این مکان‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.

فتاحی می گوید: هموطنان در صورت انتقال خودرو به پارکینگ می‌توانند با شماره تماس ۱۱۰ از محل انتقال خودروی خود مطلع شده و در جریان آن قرار بگیرند.

او گفت: امیدواریم با همکاری مردم در شهیدگاه و خیابان‌های اطراف آن شاهد برگزاری نماز عید فطر در اولین ساعات صبح سه‌شنبه باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.