سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی برای رفع تصرف اراضی ملی گچساران

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: از ابتدای اسفند ماه پارسال تاکنون ۲هزار متر مربع از زمین های دولتی شهر دوگنبدان از دست سودجویان خارج شده است.

سعید کردلو گفت: سودجویان در زمین های واقع در مناطق سه راهی جاده پازنان، ۱۰۸ دستگاه پاسداران ۳۲، شهرک نفت با فنس کشی، کاشت نهال یا احداث دیوار اقدام به تصرف کرده بودند.

او ارزش زمین های متصرفی بازپس گرفته شده را چهار میلیارد تومان برآورد کرد و می گوید: این میزان زمین با مشارکت نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی گچساران  رفع تصرف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ضمن قدردانی از همراهی و همدلی دستگاه قضا و نیروی انتظامی در رفع تصرف اراضی مذکور گفت: مردم در معاملات خود شرط احتیاط را رعایت کرده و بدانند که قراردادهایی که در این زمینه در بنگاه های املاک بین اشخاص منعقد می شود وجاهت قانونی ندارد.

به گفته کردلو، شهروندان پس از اخذ استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی ، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و هرگونه گزارش زمین‌خواری را با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی  اطلاع رسانی کنند.

او می گوید: پدیده زمین خواری و تصرف اراضی از طرف اشخاص سودجو به صورت سازماندهی شده  انجام می شود و در این بین اشخاص دیگر از قبیل صاحبان و رانندگان ماشین آلات سنگین( لودر، بیل مکانیکی ، کامیون و ...) بناها و کارگران بدون اطلاع از قوانین و نا آگاهانه با زمین خواران همکاری می کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: در صورت هرگونه همکاری با متصرفان اراضی در جهت تسطیح زمین و آماده‌سازی ساخت‌ و ساز غیرمجاز ماشین‌آلات و وسایل آنان جهت فرایند قضایی توقیف و برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.