سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف خرید و فروش سهام در دوازدهم اردیبهشت

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۵۳۶ واحدی قرار گرفت.

امروز دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۴۶۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۵۳۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۹۴۹ واحدی در ارتفاع ۴۲۱ هزار و ۶۰ واحدی ایستاد. سه نماد فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. کالا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۳۲ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۰۷  واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. تاکنون از میان ۶۸۴ نماد، ۱۰۰ نماد در صف خرید و ۱۳ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل با رشد ۳ هزار و ۶۷۷ واحد بر روی پله یک میلیون و ۵۲۷ هزار و ۱۴۹ واحد قرار گرفت. همچنین شاخص هم وزن نیز ۳ هزار و ۳۰ واحد رشد کرد و بر روی پله ۴۲۲ هزار و ۱۴۰ واحد قرار گرفت.

همچنین نماد‌های تاثیرگذار بر روی شاخص به ترتیب شبریز، فملی و فولاد است و بیشترین حجم معاملات نیز به ترتیب به نماد‌های شستا، کالا و خگستر تعلق دارد.

تاکنون به ترتیب در سهام ثامید، پارسیان و زشریف ورود پول داشتیم و در نماد‌های وآتوس، وصنعت و سپر خروج پول هوشمند داشتیم.

تعداد نماد‌های موجود در صف خرید و فروش نیز به ترتیب از میان ۷۰۲ نماد به ۱۱۰ نماد و ۱۷ نماد رسیده است.

در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۸۱۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۲۹۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۹۳۷ واحدی در ارتفاع ۴۲۲ هزار و ۴۷ واحد قرار گرفت. سه نماد شپنا، فولاد و رمپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با افت ۲۹ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۰۹ هزار واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.