سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش یگان حفاظت از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان در تعطیلات عید فطر

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با تعطیلات عیدفطر یگان حفاظت اراضی دولتی استان به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آمادگی کامل هستند.

مرتضی مقدسی گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات پیش رو افزون بر ۴۰ نفر از عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل با امکانات و تجهیزات لازم بطور مستمر و شبانه روزی به گشت زنی می‌پردازند تا به محض مشاهده با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه‌های دولتی برخورد قانونی کنند.

او گفت:  حفاظت از اراضی دولتی یکی از وظایف اصلی این اداره کل است که تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

او گفت:  با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات پیش رو، هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی صورت گرفته است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: سودجویان معمولاً در ایام تعطیلات همانند نوروز، آخر هفته‌ها، چند روز تعطیلی متوالی فرصت را برای دست‌درازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند لذا از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را سریعا از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی دولتی اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.