سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر

پروژه های اعلام شده برای سوم خرداد به موقع تکمیل شوند

امام جمعه خرمشهر با انتقاد از پروژه های ناتمام از مسئولان درخواست کرد پروژه های اعلامی برای سوم خرداد را در زمان مقرر به بهره برداری برسانند .

  حجت الاسلام محمدجواد عادل پور  امام جمعه خرمشهر در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد در جمع خبرنگاران گفت: برخی از پروژه ها که سال گذشته قول داده بودند در سوم خرداد به بهره برداری برسد تاکنون تکمیل نشده است و این زیبنده مسئولان نیست و شاید به خاطر نقدینگی و دلایل دیگر باشد که باید تدبیری اتخاذ شود.

او در ادامه با تاکید اینکه سوم خرداد امسال بخاطر چهلمین سالگردش برای مردم بسیار حائز اهمیت است، گفت: خرمشهر در دفاع خوش درخشید و بعد از آن مردم در شهرستان حاضر و در مقابل مشکلات و سختی های پس از جنگ تحمیلی  استادگی کردند و بنا براین  باید حق خرمشهر داده شود

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه نارسانی های فراونی دارد که این مشکلات بسیار گسترده در بحث اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری است که این حق خرمشهر نیست، توجه مسئولان به مشکلات شهرستان را خواستار شد.

 حجت الاسلام عادل پور گفت: مردم خرمشهر پس از ۴۰ سال از آزادسازی این شهر انتظار دارند که مسئولان مملکت نگاه ملی به این زندگی آنها داشته باشند و کارهای عمرانی باید ادامه پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.