سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه تعطیلات عید فطر

تردد در محورهای شمالی کشور از ساعاتی دیگر افزایش می یابد

با توجه به آغاز تعطیلات عید فطر پیش بینی می شود که محورهای شمالی کشور از جمله چالوس و هراز از ساعاتی دیگر پر ترافیک باشند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته و اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور پیش بینی می‌شود که در تعطیلات عید فطر وضعیت ترافیکی در محور‌های مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، و اصفهان افزایش یابد و تردد در محور کرج به چالوس از امروز تا ۱۳ اردیبهشت در محور هزار چم و در مقاطعی از محور رودهن به آمل طی امروز و فردا در برخی از ساعات سنگین باشد.

براساس این گزارش طبق اطلاعات به دست آمده پیش بینی می‌شود که میانگین تردد روزانه بین استانی در ایام عید فطر به طور متوسط یک میلیون و ۹۰۰ هزار وسیله خودرو باشد و اوج تردد وسائل نقلیه برای امروز و فردا خواهد بود و پیش بینی می‌شود که روز پنج شنبه و جمعه هم اوج تردد بازگشت خودرو‌ها باشد.

همچنین طبق اعلام سازمان هواشناسی هم اکنون شاهد بارش باران در محور‌های شمالی کشور، از بارش باران، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ، وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک موقت در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان و قزوین هستیم؛ بنابراین از مسافران درخواست می‌شود تا احتیاط لازم و اقدامات پیشگیرانه هنگام تردد را انجام دهند و آخرین وضعیت راه‌ها را از سامانه‌های اطلاع‌رسانی ۱۴۱ دریافت کنند.

با توجه به آغاز تعطیلات از فردا پیش بینی می‌شود که از ظهر امروز ترافیک در محورهای اصلی کشور از جمله تهران - کرج و تهران - قم افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.