سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار ۳۲ میلیارد تومانی به هلال احمر مازندران

مدیرعامل هلال احمر مازندران از اختصاص اعتبار ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به این جمعیت خبر داد.

فخاری از اختصاص اعتبار ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به هلال احمر مازندران از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: این اتفاق خوب تاکنون در استان سابقه نداشته و باید تلاش کنیم تا این اعتبار مهم را با اجرای پروژه‌های راهبردی جذب کنیم.

او با تاکید برارتقای قابلیت‌های عملیاتی و خدمت رسانی جمعیت هلال احمر مازندران از طریق برنامه محوری و افزایش بهره وری، گفت: باید به مقوله بهره وری در تمامی سطوح اهتمام ویژه داشته باشیم و با پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیرضروری، خدمت رسانی به مردم را افزایش دهیم.

فخاری از مشارکت موثر جوانان، داوطلبان و نجاتگران و امدادگران و همچنین کارکنان هلال احمر استان در اجرای برنامه‌های این جمعیت بویژه با موضوع مهار کرونا و اجرای طرح‌های نوروزی تقدیر کرد و گفت:هم افزایی، تعامل و تلاش خستگی ناپذیر تنها راه عبور از چالش‌ها و ارائه خدمات موثرتر به مردم است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارتقای شاخص‌های درآمدی استفاد شود و مدیران شعب باید تلاش بیشتری را درراستای تحقق این هدف راهبردی داشته باشند.

او از تدابیر گسترده ملی و استانی برای مهار ویروس کرونا و نزولی ساختن شیب ابتلا، گفت: جمعیت هلال احمر مازندران از نخستین روز تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا دراین عرصه حضوری فعال داشته که راه اندازی ۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون از جمله این اقدامات بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.