سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته زمین پاک؛

محدوده گردشگری سد سورال دهگلان از وجود زباله پاکسازی شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست دهگلان گفت:محدوده گردشگری سد سورال این شهرستان همزمان با هفته زمین پاک از وجود زباله پاکسازی شد.

آکو محمدی گفت: به منظور جلب مشارکت عمومی در امر حفاظت از محیط زیست، با همکاری اداره میراث فرهنگی، راهداری، دهیار و شورای روستای گزگزاره و انجمن‌های زیست محیطی دهگلان اقدام به پاکسازی محدوده گردشگری سد سورال کردند.

او گفت: هدف عمده گرامیداشت روز جهانی و هفته زمین پاک، یادآوری اهمیت زمین و حفظ و حراست از آن است و شعار سال جاری روز زمین پاک با عنوان سرمایه گذاری در زمین با حذف پلاستیک اعلام شده که در این راستا باید همت خود را بر پاکسازی زمین از پلاستیک و زباله معطوف کنیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دهگلان گفت: این روز‌ها پلاستیک به یک آفت و بلا برای آسیب زدن به محیط اطراف و زمین تبدیل شده و باید تلاش کنیم این چهره زشت را از شهر‌ها و محیط اطراف پاک کنیم و این اقدام را مختص به یک روز خاص ندانیم و بر اجرای مداوم آن مسرّ باشیم.

محمدی در ادامه اهمیت پاکسازی را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و مشارکت تمامی سازمان ها، نهادها، اشخاص حقیقی و حقوقی استان ها، را خواستار شد.

او گفت: در این آیین کلاس‌های آموزشی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش در سطوح مدارس شهرستان دهگلان نیز برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.