سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی یک خانواده یزدی به بیمارستان چابهار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: اعضای یک خانواده اهل استان یزد (۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) به بیمارستان امام علی (ع) چابهار کمک کردند.


 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چابهار، همایون دادگر  گفت: خانواده شادروان عبدلی به یاد پدر بزرگوارشان حاج محمدعلی عبدلی کمک‌های بسیار ارزشمندی برای تجهیز و راه‌اندازی بخش روانپزشکی، تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و حوزه زیرساختی بیمارستان چابهار کردند و قدردان توجه ویژه آن‌ها به حوزه سلامت هستیم.

او گفت: تهیه دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستانی، تهیه سونیکد (دستگاه محاسبه ضربان قلب جنین) و سِت یا بسته زایمان برای بخش زایشگاه، تهیه تجهیزات مصرفی و مورد نیاز بخش‌های مختلف بستری، تهیه تجهیزات لازم برای تعمیر و راه‌اندازی دستگاه سونوگرافی، تجهیز بخش روانپزشکی بیمارستان و اقدامات ارزشمند دیگری توسط خانواده شادروان عبدلی انجام و بخشی از مشکلات و کمبود‌های بیمارستان جبران شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار  گفت:این اقدامات درواقع یک باقیات‌الصالحات است چرا که نسل‌های بعدی هم می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

دادگر  گفت:  افراد زیادی زندگی‌شان را صرف رفع مشکلات نیازمندان می‌کنند و وظیفه ما، صیانت از امانتی است که خیران و همچنین واقفان برای رضای خدا و کمک به مردم در اختیار ما قرار می‌دهند بوده و ما هم با هرآنچه که در توان داریم با همراهی خیران، به مردم و نیازمندان خدمات شایسته‌تری را ارائه خواهیم کرد.

به گفته او  خانواده شادروان عبدلی با وجود آنکه از چابهار به شهر دیگری نقل مکان کرده بودند، اما به واسطه علاقه و محبتی که به مردم این خطه داشتند، این اقدامات ارزشمند را به حوزه سلامت چابهار تقدیم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.