سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرورى در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت و مجلس خارج از نوبت به فرونشست زمين بپردازند

رئيس شوراى عالى استان ها گفت: فرونشست زمين تهديد بزرگى براى ماست، تلاش مى كنيم تا تمام راهكارهايى كه مى تواند ما را از اين وضعيت خارج كند، استخراج كنيم.

پرویز سرورى گفت: بحث فرونشست زمین در دستور کار شورای عالی استان‌ها قرار داده شده و در حال حاضر مسئولان مرتبط و نخبگان را پای میدان آوردیم تا از نظر علمى این موضوع حل شود.

به گفته رئیس شوراى عالى استانها، به دلیل مشکلات آبى در کشور و برداشت هاى خارج رویه، فرونشست زمین تهدید بزرگى براى ماست و تلاش مى شود تا تمام راهکارهایى که مى تواند ما را از این وضعیت خارج کند، استخراج کنیم.

سرورى گفت: نیازمند اعلام سراسری هستیم و درخواست مى کنیم که کارشناسان اطلاعات خودشان را به ما بدهند تا بتوانیم به یک موضوع مشترک درقالب طرح یا لایحه برای فرونشست زمین برسیم؛ بناى ما این است که دولت و مجلس خارج از نوبت این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

به گفته رئیس شوراى عالی استان‌ها، هنوز راهکارى ارائه نشده، اما قطعا وجود دارد، اینکه کدام راهکار با شرایط اقلیمى ما سازگارتر است، در حال بررسى است.

پیشتر، اقبال شاکرى نماینده مجلس گفته بود که مقرر شده وزارت راه و شهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای جلوگیری از پیشرفت فرونشست زمین لایحه دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.