سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیدانه شبکه فارس در عید سعید فطر

صداوسیمای فارس به مناسبت عید فطر ویژه برنامه‌های متنوع، شاد و مفرحی را برای بینندگان و شنوندگان در نظر گرفته است.

معاون سیمای مرکز فارس با تبریک عید سعید فطر گفت: صبح روز عید فطر، ساعت ۷، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر شاهچراغ به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

علیرضا باغبانمنش گفت: ویژه برنامه‌های متنوع، شاد، مفرح و سرگرم کننده‌ای برای بینندگان تدارک دیده شده است، در صورتی که دوشنبه عید فطر اعلام شود ویژه برنامه شبکه فارس به مناسبت عید فطر از دوشنبه تا چهارشنبه و در صورتی که سه شنبه عید فطر اعلام شود این ویژه برنامه، سه شنبه و چهارشنبه از سیمای فارس پخش خواهد شد.

او گفت: این ویژه برنامه زنده ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با دعوت از مجریان شبکه فارس، نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و شاعران برجسته استان، برگزاری مسابقه، طنز و اجرای خوانندگان مطرح فارس روی آنتن می‌رود.

معاون سیمای فارس گفت: پخش سه فیلم سینمایی هر روز ساعت ۱۴، برنامه کودکان و نوجوان ویژه عید فطر و پخش برنامه پرمخاطب پسین دلگشای رادیو فارس از سیمای شبکه فارس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از دیگر برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت عید فطر است.

باغبانمنش گفت: برنامه دلگشا ویژه عید فطر از شامگاه عید هر شب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه تا ۲۳ زنده از سیمای فارس پخش خواهد شد.

او گفت: به دلیل تقارن ایام عید فطر با هفته معلم و هفته کارگر با دعوت از این قشر‌های زحمتکش و ارزشمند در برنامه دلگشا تلاش می‌شود برنامه شاد و بانشاطی برای بینندگان پخش شود.

معاون صدای مرکز فارس هم گفت: به مناسبت دو روز تعطیلی عید فطر برنامه‌های شاد و پرمخاطب نارنجستان ساعت ۰۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و پسین دلگشا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه از رادیو فارس به صورت زنده پخش خواهد شد.

یاسر جمالی گفت: این دو ویژه برنامه شامل بخش‌های طنز، ترانه، موسیقی و سرود‌های شاد و عیدانه، نمایش، تلفن و پیامک‌های مخاطبان، گزارش‌های مردمی، ارتباط با شهرستان‌ها و اطلاع از حال و هوای عید فطر در این مناطق خواهد بود.

ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس هم گفت: بخش‌های خبری ۱۶ رادیو و ۲۰ و ۴۵ دقیقه و ۲۳ و ۱۵ دقیقه تلویزیون رویداد‌های استان در ایام عید را به سمع و نظر مخاطبان می‌رسانند، همچنین پخش نماز عید فطر در شیراز و شهرستان‌ها، گزارش‌های شاد مردمی، گزارش در خصوص فضایل و اعمال عید فطر در دستور کار معاونت خبر فارس قرار دارد.

خورشیدسوار معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: پوشش و اطلاع رسانی زمان و مکان عید سعید فطر با طراحی اینفوگرافی، پرداختن به جلوه‌های ویژه نماز عید فطر و نماهنگ آداب و سنن اهل سنت جنوب فارس در خصوص عید فطر از مهم‌ترین برنامه‌های فضای مجازی شبکه فارس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.