سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی:

۸۵ درصد ظرفیت اقامتی مشهد در تعطیلات عید فطر رزرو شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از رزرو شدن ۸۵ درصدی واحد‌های اقامتی رسمی مشهد در تعطیلات عید فطر خبر داد.

یوسف بیدخوری گفت: ۸۵ درصد واحد‌های اقامتی رسمی مشهد برای ایام عید فطر رزرو شده است. همچنین جلسه‌ای در ستاد خدمات سفر برگزار شد تا از ظرفیت واحد‌های موقت و اضطراری نیز استفاده کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: علاوه بر این مقرر شد بنرهای اطلاع‌رسانی در شهر نصب شود تا زائران در صورت نیاز به اسکان و یا اعلام شکایت از واحد‌های اقامتی با ما تماس بگیرند. در چهار خیابان اطراف حرم رضوی نیز همکاران اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی حضور دارند.

او گفت: همچنین بیش از ۱۰۰ بازرس از واحد‌های اقامتی و تشکل‌های گردشگری بازدید و نظارت خواهند داشت.

به گفته بیدخوری، شماره ۱۳۷ شهرداری مشهد در این ایام در اختیار بحث اسکان قرار ندارد. زائران در صورت شکایت و استعلام وضعیت اسکان در مشهد می‌توانند با شماره‌های ۰۵۱۳۷۴۵ و ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

بیدخوری گفت: به غیر از واحد‌های اقامتی رسمی، از ظرفیت واحد‌های اقامتی مدارس، حسینیه و تکایا و شهرداری مشهد نیز استفاده خواهد شد، البته در هفته پیش رو برای مشهد بارش باران پیش‌بینی شده است، از زائران و مسافران تقاضا دارم با آمادگی به مشهد سفر کرده و واحد اقامتی خود را پیش از سفر مشخص کنند تا در تعطیلات عید فطر به مشکل بر نخورند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: همچنین تمام اماکن تاریخی، فرهنگی، میراث طبیعی و گردشگری در سراسر استان بدون هیچ محدودیتی فعالیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.